Re: Karta TV i menu magnetowidu

Autor: Edd <eddsoft_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 19:55:23 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> No to jasne. Magnetowid nadaje menu w standardzie nierozu-
> mianym przez kartę TV (np. inna odmiana PAL). Poszukaj w
> ustawieniach czy tego się nie da zmienić.
>
> Twój drugi post potwierdza to: jest różnica między standardem
> nadawania i odbioru. Albo poszukaj w konfiguracji magnetowidu,
> albo w konfiguracji karty TV (przełączając PAL między wersjami
> B, G, D i K oraz czymkolwiek co masz jeszcze do wyboru).
>
> Telewizory zazwyczaj mają autodetekcję, w kartach TV standard
> odbioru się wybiera ręcznie i nie zawsze całkiem wygodnie.

Sprawdziłem swój kabelek jeszcze raz i wygląda na to iż piny 3 i 4 we
wtyczce svideo były połączone na odwrót. Po przełożeniu uzyskałem
kolorowy obraz, ale menu nadal się nie wyświetlało.

Więc odłączyłem pin 3 Luninacje i uzyskałem obraz czarno biały i odziwo
tu menu się pojawiło, z radości je wyłączyłem i włączyłem ponownie, ale
za drugim razem już się nie pojawiło.

W programie mam następujące standardy:
NTSC, PAL, SECAM, PAL-NC, PAL-N, PAL-M, NTSC-JP, PAL-60

Sprawdzałem na PAL, PAL-N, PAL-M