Re: Pomóżcie w wyborze.

Autor: <artur.dudziak_at_gmail.com>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 19:47:14 MET DST

> Musi być dwu-rdzeniowy, czy wystarczy HT ? I potrzebujesz już teraz, czy
> kupujesz nowy zestaw a sam dwu-jaj będzie ci potrzebny np. za pół roku ?
> A może 2 starsze oddzielne procesory MP ? To chyba byłoby najtańsze
> rozwiązanie jeśli np. chcesz tylko nauczyć się programować SMP.

Tak, zdecydowanie chodzi o dwa rdzenie od teraz, w zestaw
dwuprocesorowy nie chcę się bawić, zresztą chyba i tak drożej by
to wyszło.

> Ten GF4200 to żart ? Na nim wogóle nie uruchomi się dużo nowych gier, bo
> wymagają karty dx9, a GF4 ma tylko dx8. No i jego wydajność też już jest
> marna. Jakbyś miał GF6800 to jeszcze miałoby to sens.

Na razie te na których mi zależy pójdą, jeśli płyta miałaby dwa
złącza AGP i PCI-E to można będzie to łatwo z upgradować.
Zresztą alternatywnie w niedalekiej przyszłości być może włożę
w to 6800GT.