Zrob To Sam :)

Autor: Verne <loogan_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 17:02:41 MET DST

Witam,
Postanowiłem złożyć sobie kompa na router eksperymentalny, który
posłużyłby mi do nauki podstaw administracji linuxem i innych tego
typu
głupot :)

I w tej kwesti właśnie mam pytanie. Czy mogłby mi ktoś polecić
jakąś
płytę główną, którą moża w miare łatwo dostać za rozsądną
cenę ?

Wymyśliłem sobie że powinna
a) być w standardzie micro-ATX (ale nie koniecznie ... to tylko taki
kaprys :))
b) umożliwić obsługę RAID0 i 1 (Ewentualnie jaki tani kontroler
kupić, by można było
sobie taką macierz złożyć, operając sie na dyskach ATA ?)
c) zintegrowana karta grafiki i karta dzwiekowa ... bo to tylko
zbedne-niezbedne dodatki :P
d) mozliwosc wlozenia w miare sensowengo procesora (PIII powiedzmy 733
wydaje mi sie akurat)

No to tyle mam nadzieje ze zrealizowanie tych czterech punktów nie
będzie wymagalo
zakupu czterech różnych płyt głównych :)

Pozdrawiam
Wojtek