Re: 2 procesory 2 rdzeniowe.

Autor: Czekoladowy Joe <Czekoladaniepytaj_at_czoko.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 11:54:50 MET DST

> 1. Odpisujesz pod postem - dobrze, ale wycinaj też sygnaturkę przedpiścy
> (to co jest po "-- "), chyba że np. pytasz o jakąś jej część (moja jest
> akurat "sprzętowa").
> 2. Włącz MIME, bo psujesz moje pliterki.
> 3. Nie chce mi się liczyć tego, ale przyjmując że za płytę główną da się
> ok. 2000 zł, za procesory - 6000 zł (jeden po 3144), a dobra obudowa to
> jakieś 1000 zł, to z tego Maca albo za dużo się nie urwie, albo i będzie
> on tańszy.
> Ważna rzecz - do Maca klawiatury i myszy jednak nie dodają :) Tak
> [...]

Nie jestem na do konca swoim kompie i nie chce grzebac tutaj komus w
oltluku - a propo Twoje pl litery w moim poscie
mi sie dobrze wyswietlaja chyba ze cos tutaj na dziko jest ustawione...
Faktycznie nie ma tam wyznaczonej klawiatury i myszki lecz idac do dealera i
kupujac quada raczej ja sie dostanie (przynajmniej ja tak).
No ale zalozmy ze np nie. (choc faktycznie to dosc dziwne ze w usa dodaja w
pakiecie a w Polszy nie... chyba ze jest blad na stronie ktory tego nie
uwzglednia).
Czyli wychodzi na to ze oplaca sie na dzien dzisiejszy maca kupic pod
warunkiem ze wyjdzie nowy soft napisany pod tego MAC PRO.
Pozdrawiam i dziekuje.