Re: magistrala TSA

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 11:48:56 MET DST

Użytkownik "towarzysz Vader" <czarna@dziura.com> napisał w wiadomości
news:ebupve$8jh$2@atlantis.news.tpi.pl...

> A co... masz, oczywiście zupełnie przypadkowo, do sprzedania? ;-)

Nie, ale mam kłopoty ze zrozumieniem zdania:

"gdzie moge znalezc jakies INFORMACJE odnosnie TSA BUS?? "

to sugeruje zadanie domowe z informatyki. Natomiast:

"Przeszukalem gugle ale nic nie ma. Wiem tylko tyle, ze TSA byla kiedys w
starych kompach a mi POTRZEBA CZEGOS TAKIEGO W NOWYM."

sugeruje potrzebę fizycznego posiadania magistrali, nie wgłębiając się w jej
zasadę działania.
Uwidacznia również niemoc gugli do skorygowania TSA do ISA.

Pozdrawiam
Feromon