Re: Karta TV i menu magnetowidu

Autor: Edd <eddsoft_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 11:28:22 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> Łatwiej kupić chyba. Kabel jak wyżej będzie działał o ile
> magnetowid ma w złączu SCART wyprowadzone sygnały chrominancji
> i luminancji osobne. BTW nie masz na karcie wejścia zespolonego
> (composite)?

Niestety nie mam opisu pinów złączas SCART magnetowidu. Jak patrze na
uniwersalny opis pinów SCART
http://www.hardwarebook.net/connector/av/scart.html
to będą piny 15 i 20.

Karta ma wejścia: S-video i TV. To ostatnie jest wejściem cinch (co jak
myśle jest wejściem composite video in)na które dodadtkowo nakłada się
przejściówke pozwalającą podłączyć kabel konczentryczny.