Re: Jaka karta sieciowa PCI

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 10:32:49 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> 1 Gbps ;) To zależy czego od niego oczekujesz i po co
> chciałeś go kupować. Jako klient siec 1 Gbps nie byłby
> tak zły, najwyżej "ciągnąłby" po 20 MiB/s tylko. Ale
> do szybkiej transmisji plików raczej się nie nadaje, a
> kupowanie sieciówki "na zapas" nie ma sensu.

Dzięki. A karta miała być tylko do połączenia dwóch komputerów, z
których drugi ma zintegrowaną sieciówkę 1Gb/s na płycie Intela (ale nie
wiem, jaki tam jest układ). Cel budowy sieci - zwykłe, codzienne
korzystanie - udostępnienie łącza, drukarki itp. Nic specjalnego, więc
chyba rzeczywiście nie ma co kombinować z tą prędkością. Dzięki za
uświadomienie.

--
Pozdrawiam
to_wytnij