Re: Fujitsu-Siemens Amilo Pro V3205-62E2PL - czy warto kupić ?

Autor: czarny_kruk <czarny_kruk_at_na.interii.peel>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 00:13:17 MET DST

szczerze powiem, ze odradzam Ci matryce 12calowa, jezeli ma to byc jej
jedyny komputer, a tak sie wlasnie domyslam... ja po dwoch ostatnich
miesiacach poszukiwan i wielu, wielu opiniach sam zrezygnowalem z
pomyslu zakupu tak malego i lekkiego lapka (a bylo to dla mnie jedna z
istotniejszych rzeczy). wybralem ekran 14" z wysoka rozdzielczoscia
(SXGA 1400x1050) i matowa matryca - tak mi doradzono i jestem z tego
wyboru baaaardzo zadowolony.
praca na 12" ekranie, w dodatku panoramicznym (czyli niskim) i szklanym,
bylaby meczarnia dla mnie i oczu - nawet teraz z przyjemnoscia
przesiadam sie, jak tylko moge, na 17" desktopa.

sugeruje poszukac Ci czegos z takim wlasnie (14") ekranem jezeli corka
nie zamierza naprawde trzy razy dziennie zabierac ze soba wszedzie laptopa.

odnosnie mojego wyboru to jest to akurat toshiba, a waga realna laptopa
(z bateria i napedem dvdrw) to 2,394kg. niestety cena tego modelu jest
chyba poza Twoim budzetem - http://www.agito.pl/index.php?pid=31464, ale
sa przeciez jeszcze inne marki i modele z takimi ekranami:) ich wagi
oscyluja zwykle miedzy 2,2 a 2,5kg.

pozdrawiam