Re: Minimalna liczba wentylatorów?

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 22:09:53 MET DST

Jacek Popławski napisał(a):
> Ile minimalnie wentylatorów musi być w przeciętnej klasy [1] PC?
>
> Do tej pory myslałem, że wentylator musi być na procesorze, ale pojawiło
> się Scythe Ninja.
>
> Płyty z tego co widziałem są z radiatorami.
>
> Wolniejsze karty mają radiatory.
>
> Dyski bywają głośne, ale wentylatora nie potrzebują.
>
> Czy są bezgłośne zasilacze? Mogę prosić o linki do sklepów?
>
> [1] Chodzi mi o to, by nie była to np. VIA EPIA.
w starym kompie miałem chłodzenie wodne i niebyło wcale wentylatorów.
treraz mam w zasielaczu wentylator 12 cm, 1500obr- wiec go ledwo
słychac. Grafa jest cała obudowana radiatorem aluminiowym.prosek ma
zwykły wentylator, ale..... wyłączony. załączy sie dopiero przy
50stopniach. jak czytam, pisze, ogladam divixy to sie poprostu nie
kręci. "aktywują" go gry, liczenie filmów i w czasie upałów tez sie
sporadycznie załączał.

ToMasz