Re: Wentylator

Autor: Bartek <deebass_at_hoga.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 20:57:57 MET DST

> a ja nie. A mozesz podac linka?
> Jakas dobra dusza podała mi cos takiego ale wysokosci 3 Cd-ROMów.
> Nazywa sie to Scythe Kama Bay. Juz bym dzis kupił, ale niestety musiałem
> odłozyć to do jutra. Co o tym sadzicie?

To znowu ty Budzik ?
Na każdej grupie ktora czytam wszedzie ciebie pelno ;-) Widocznie
subskrybujemy te same ;-)

Mam "Scythe Kama Bay" - sprawdza sie , zamontowalem od samej gory obudowy
tak
ze chlodzi zasilacz kompa + reszta chlodnego powietrza idzie w strone
procka.
Moza za "kama" wsadzic dyski twarde ( na szynach) i w ten sposb moze je
chlodzic
Wentylator 12cm bardzo cichy
Obudowe mam taka ze na dole mam tez 12cm wentyla wciagajacego wiec od gory
dolu wlatuje chlodne powietrze. Z tylu wyciagaja dwa AC 8cm
Temperatura wewnatrz obudowy okolo 30stopni teraz ( mam piec presscota
3000)
Pozdor B,