Re: Jaka karta sieciowa PCI

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 20:35:26 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Realteki mają dwie zalety: często działają i są taniutkie.
> Poza tym same wady :)
>
> Do sieci 100 Mbps można kupić po Allegro na przykład karty
> 3Coma czy Intela całkiem niezłe w atrakcyjnych cenach. Też nie
> rewelacyjne modele, ale lepsze od Realteka.
>
> Co do 1 Gbps -- dobra karta tego typu powinna być zintegrowana
> z płytą główną (i to dobrze!) albo być na PCI Express, bo
> wersje PCI zatykają magistrale i więcej niż 50 MiB/s się
> rzadko osiąga. Scalaki 1 Gbps dosyć dobre robi IIRC Marvell.

Więc może, skoro mam wziąć 100 Mb/s, brać D-link DFE 530TX (na razie,
jak mówiłem w kartach tylko tej firmy się orientowałem, ale nie mam
jakiś co do niej preferencji i może być coś innego, byleby dobre;)
Daję linka:
http://www.dlink.pl/?go=jN7uAYLx/oIJaWVUDLYZU93ygJVYLelXSNvhLPG3yV3oUY58h6ltbNlwaaRp6DUpAmu5j3cf/YEIDNv336vjKU4VuO/f