Re: Minimalna liczba wentylatorów?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 19:30:11 MET DST

Dnia Wed, 16 Aug 2006 16:18:48 +0200, Jacek Popławski napisał(a):

> Czyli po instalacji Scythe Ninja i wymianie karty na takiej z radiatorem
> miałbyś tylko w zasilaczu. Ale co wtedy z obiegiem powietrza wewnątrz
> obudowy?

Powiem tak - 7900GT nie nadaje się do pasywnego chłodzenia, nawet GF7600
czy GF7300 potrafią sie mocno nagrzać. Gdyby obniżyć napiecie na procesorze
i wsadzić jakąś kartę typu 7300GS, to wtedy można by było wywalic wszystkie
wiatraki, a za obieg powietrza w obudowie by robił tylko zasilacz. Nie
sądzę, aby były jakieś problemy. W takiej jednak sytuacji bym po prostu
otworzył obudowę, nie przemęczając zasilacza Inną możliwoscia jest
zastosowanie dwóch wiatraków 120mm skręconych do minimum (700RPM) - takie
wiatraki powinny być niesłyszalne i by zapewniły chociaż drobny przewiew.
Projekt PC bez wiatraków i z otwartą obudową jest na pewno możliwy do
zrealizowania - tutaj nie ma żadnej wątpliwości.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam