Re: Modernizacja kompa (Oblivion)

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 18:29:50 MET DST

Nostradamus ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> Jako, że nie specjalnie jestem na czasie a komputer wymaga modernizacji,
> prosiłbym o podpowiedź jaki zestaw zdolny uciągnąć Obliviona złożyć.
> Fundusze ograniczone do ok.1500-1800 (bez monitora, klawiatury, myszki itp
> peryferii). W miarę możliwości karta graf. ATI .

Np taki zestaw:
Sempron 3000+ 64bit BOX -221 zl
ASRock AM2XLI-ESATA2 - 265 zl
http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=4737
lub ECS C51GM-M - 268 zl
GoodRAM DDR2 2x512MB 533MHz - 325 zl
Modecom STEP 207 bez zasilacza ok - 100 zl
Modecom MC-350ATX 2.0 350W - 123 zl
Pioneer DVD-RW DVR-111 - 160 zl

i najwazniejsze:
Sapphire Radeon x850XT - 779 zl
(nieztety nie obsluguje DX9c)
a tu drozej:
Sapphire Radeon x1800GTO - 869 zl
(ta juz oblsuguje DX9c)

Wyszlo 1966 zl w drozszej wersji ale byc moze jesli bedziesz kupowac w
jednym sklepie da sie ukrecic cos z ceny. Tak czy inaczej Komputronik do
najtanszych nie nalezy i sa to dosc wysokie ceny - zaloze sie ze to
wszystko mozna znalezc mieszczac sie w gornej podanej kwocie tj. 1800zl.

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!