Karta TV i menu magnetowidu

Autor: Edd <eddsoft_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 17:19:33 MET DST

Witam.

Podłączyłem magnetowid PHILIPS VR 550 do karty telewizyjnej AvetTV GO
007 FM przez kabel koncentryczny. W programie do odbioru TV (używam
tvtime) wyszukałem kanał magnetowidu i moge sobie oglądać kasety video.
Problem pojawił się gdy chciałem wejść do menu magnetowidu. To menu po
prostu się nie wyświetla po naciśnięciu odpowiedniego przycisku na pilocie.
Moje pytanie jest takie: dlaczego. Czy może być coś nie tak z kartą TV?
Z góry dziękuję za (p)odpowiedzi.