Re: Minimalna liczba wentylatorów?

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 15:43:01 MET DST

Użytkownik "Jacek Popławski" <jpopl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ebv64r$2tk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> A jakie są najcichsze wentylatory przeznaczone do obudowy?
> Mam u siebie dwa 8x8 Zalmana i są dużo cichsze od np. wentylatora do
> mojego Athlona XP+ 1800, ale na pewno nie są bezgłośne.

zeby wymusic obieg powietrza potrzebne sa imho 2 wentylatory. 1 zasysajacy
powietrze z przodu (chlodzi twarde dyski przy okazji) i jeden ktory cieple
powietrze wypchnie na zewnatrz. przy czym w zaleznosci od konstrukcji
zasilacza, czasem trzeba domontowac dodatkowy wentylator do miejsca nad
prockiem.

mam chlodzenie wodne na karcie i cpu, ale pasywny zasilacz, radiator na
chipsecie, ram i 4 dyski robia swoje i calosc sie grzala, wiec z przodu i z
tylu zamontowalem to cos http://sklep.benchmark.pl/pelny_27193.html
i zapanowal chlod, a pozostala cisza.

polecam, lepsze od akasy, ktora spadla u mnie bardzo w prywatnych
notowaniach. po roku pracy lozyska zaczely byc slyszalne

tbg