Reklamacja

Autor: kRIMIsEK <krimisek_at_CUT_THISgmail.com>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 15:26:14 MET DST

Zakupilem Radeona 9800pro na allegro. Niestety karta niedawno padla.
Okazalo sie, ze zostala kupiona w www.gral.pl (zle opinie czytalem o tym
sklepie). Problem jest taki ze nie zostala uznana mi gwarancja. Sklep
przeslal karte do PRONOX TECHNOLOGY, ktory stwierdzil ze wypalony jest pin
zasilajacy w molexie (dodatkowe zasilanie dla karty). Czy mam jakies
szanse w walce z serwisem? Nic przy karcie nie kombinowalem. Ktoregos dnia
podczas pracy wylaczyl sie monitor, a komp z ta karta juz nie wstal. Na
papierku z pronoxa napisane jest ze dokument ten jest jedyna podstawa do
kolejnych roszczen gwarancyjnych. Zasilacz jak w sygnaturce. Zdjecie
wypalonego pina http://krimisek.webpark.pl/grafika.jpg

[ Abit NF7-S + Athlon XP-MP 1,45v 2500+@2200MHz + 2x 256MB Twinmos ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9000pro 64MB 128bit@322/239 ]
[ WD800JD + Asus CD-S520/A4 + LiteOn LTR-52327S + FDD 1.44 ]
[ Chieftec 360W DF + Pentagram QC-80 CU + Zalman NB47J = SILENT ]