Re: Problem z routerem po USB

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 13:11:03 MET DST

zanies napisał(a):
> zobaczylem tylko czarny ekran na monitorze (komputer niby
> startuje, slychac dysk, wentylatory, etc. jednak monitor nie przelacza
> sie z trybu standby i nie zalacza sie, bios nie wydaje zadnych sygnalow
> , po prostu zadnej reakcji). Po odlaczeniu kabla USB (odpiecie od
> routera) komputer startuje normalnie. Spotkal sie ktos z czyms podobnym?.

Ostatnio miałem taką akcję z klawiaturą na USB, jak była wpięta do portu
w płycie głównej to komputer w ogóle nie dawał znaków życia, nie
startował. Po jej odpięciu wszystko nagle ożywało, zapalała się dioda na
sieciówce, komputer mógł się normalnie włączać. Okazało się, że z tyłu
za biurkiem przetarł się przewód klawiatury (Logitech UltraX Flat) i
zrobiło się zwarcie. Po naprawieniu wszystko wróciło do normy ;)
Sprawdź, może też masz gdzieś uszkodzony przewód.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: