Re: magistrala TSA

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 11:31:12 MET DST

"Grumens" <nie@podam.maila> wrote in news:ebuifl$6tf$1@inews.gazeta.pl:

> Czy ktos wie, gdzie moge znalezc jakies informacje odnosnie TSA BUS??
> Przeszukalem gugle ale nic nie ma. Wiem tylko tyle, ze TSA byla kiedys w
> starych kompach a mi potrzeba czegos takiego w nowym.

http://www.altera.com/products/ip/iup/pci/m-eur-pci-to-isa.html
http://www.altera.com/products/ip/ampp/documents/m-eur-pci-to-isa.pdf

http://www.costronic.com/Ev71p.htm

ewentualne info dla osob, ktore zaraz wyleca z tekstem, ze nie ma sensu
kupowac przejsciowki za kilka tysiecy PLN skoro mozna wymienic karte:
otoz sa karty, ktorych wymienic sie nie da; info glownie dla tych, co
jakiekolwiek karty rozszerzen ogladaja tylko w salonie komputerowym i
nie widzieli nigdy zadnej specjalistycznej karty bedacej skladnikiem
jakiegos specjalistycznego urzadzenia;

pzdrv;
adas;