Re: Przeprawa z Logitech Z-5500

Autor: <soap_at_go2.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 02:10:23 MET DST

redone napisał(a):

> ano ja kupilem, i od razu pozalowalem - u mnie sub po 2 dniach zaczal
> niemilosiernie buczyc. Po zwrocie gotówki i zakupie Creative S750THX
> dopiero zrozumialem ze w tym temacie rzadzi jednak Creative.

Ten zestawik powaidasz to taki odpowiednik tych Logitechow?

http://www.koda.pl/pl/index.php - najfajneisza oferta jakosc/cena
(jesli chodzi o glosnieki na pokoj wykluczajcy glosniki podlogowe) to
zestaw KODA AM-950 /aluminium/ + ew. amplituner + dvd w zestawie oraz
podstawkowe KODA AV-737 T (niestety tylko czarne i cholera wie co dac
wtedy na tyl i srodek, bo jeslo o bas chodzi to temat drugorzedny :),
no i jeszcze jakis wzmacniasz albo amplituner.;
Nie jestem niestety przekonany czy mozna z sourraun'dow montowac zestaw
wsadzajac je na przod... tzn. grac to pogra tylko nie wiem czy to sie
wszytko sie nie "zleje" z uwagi na szerokie pasmo czestotliwosci z malo
wystrzegolnionym zakresem postrzegolnych glosnikow... ale audiofilem
nie jestem.
Prosze o rady :) bo nie wiem co teraz kupic za te same pieniadze.