Re: Bardzo cichy zestaw-propozycja.

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 00:39:30 MET DST

Jolly Roger wrote:

> ja go nie mam, ale kolega posiada - chicał mieć cichy komputer i sobie
> zakupił. Komputer z P4 3 GHz, 1 GB RAM, reszta średnia. Wentylator
> włączał się jak się kompa obciążyło w 3D (nie od razu się załączał)
> kiedy rosło obciążenie i temperatura. Trudno mi powiedzieć, czy
> włączenie się wentylatora jest spowodowane temperaturą, czy
> obciążeniem,

z takiego opisu chyba wynika ze chyba jednak temperatura. Tak mi sie
wydaje ze w momncie w ktorym odpadlasz 3D i zaczynasz intenesywnie
korzystac z procesora i grafiki to odrazu nastepuje skok pobieranej mocy
czyli przy zalozeniu ze wentylator kreci sie w zaleznosci od pobieranej
mocy wentylator powinen odrazu ruszyc okreslona predkoscia. Natomaist
zanim nagrzeja sie radiatory i powietrze w obudowie uplywa conajmniej
kilkanascie sekund.

Inna sprawa ze przy mojej obcnej konfiguracji i tak nie przekroczylbym
tych 250W o ktorych pisze producent ale wydajac 400zl chcialbym ciut
bardziej przyszlosciowo popatrzec :)

> natomiast
>wentylator jest dosyć głośny jak już działa, a sam zasilacz, obudowa i
>wnętrze obudowy strsznie się nagrzewają. Już zdecydowanie lepiej kupić
>topowera top450-P3 U12 - bardzo cichy i chłodny. Sam posiadam BeQuiet
530
>Darkpower Pro (hehe, a stary chieftec jeszcze w sig-u) i również mogę
>powiedzieć, że jest chłodny i cichy (minimlanie ponad 1000RPM)

Ja nie mam obudowy wiec dla mnie gorace pudelko to nie jest problem.
Bardziej sie obawiam tego co przeczytalem gdzies w internecie ze
halasuja cewki. Bede musial wiecej testow poczytac a ostatecznie kupic
przez internet gdzie mam prawo zwrotu i w razie czego strace tylko na
przesylce

Fakt ze ostanio zastanawiam sie znow nad zapakowaniem calosci do obudowy
wiec narazie pomyslimy ale dales mi cenne dodatkowe informacje :)

--
Pozdrawiam Tomek