Re: HDD sam się wyłącza !

Autor: siwy <siwy_at_siwy.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 23:13:46 MET DST

> 1. przetestuj pamiec np programem memtest, lub pozycz od kogos inne
> kosci

ok, zaraz zapuszcze.
pamiecie niedawno zmienialem.
zaraz zrobie jeszcze numer polegajacy na ustaleniu na sztywno napieć
pamieci w biosie. teraz jest auto. na pamieciach stoi 2,6-2,8V, wiec
moze potraktowac je nieco wiecej niz standardowo daje plyta.

> 2. sprobuj podlaczyc inny zasilacz

jesli chodzi o napiecia, wydajnosc i stabilnosc
to nie ma z tym problemu. patrz - inna moja wiadomosc w tym watku.
http://www.free.of.pl/m/matyl/speedfan.jpg

> 3. zobacz jak wygladaja kondensatory na plycie, czy nie spuchly

sprawdzone, plaskie i rowne.

siwy