Re: HP Vectra VL400 - MoBo

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 21:45:25 MET DST

Piotr Wydymus ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Być może jest to NTG, ale podobnie jak stosowanie zasad ortografii nie
> ogranicza się tylko do pl.hum.polszczyzna, tak zasady dobrego wychowania
> nie ograniczają sie tylko do pl.soc.savoir-vivre - obowiązują stale i
> wszędzie.

No dobrze i co chcesz kolego sympatyczny udowodnic poczawszy od
pierwszego postu? Nawet uszanowalbym Twoje zacne przeslanie ale nie
wydaje mi sie, zebys tak skrupulatnie stosowal je zawsze i wszesdzie -
np wobec grupki skinhead'ow, czy blockers'ow... tym samym daj sobie
siana z takimi moralitetami bo mnie smieszysz.
Tak czy inaczej zwyczajne polskie kurwa lub spierdalaj uwazam na miejscu
  aby odreagowac nerwy - a ludzi ktorzy nie uzywaja wulgaryzmow nie
rozumiem i nie chce mi sie prowadzic dyskusji na temat wyzszosci ich nie
stosowania. EOT bo bez sensu ta dyskusja.

Mimo wszystko pozdrawiam serdecznie, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!