Re: Bateryjka w laptopie

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 21:22:50 MET DST

> Jakie sa ogolne zasady uzytkowania laptopow by jak najdluszej zachowac ich
> trwalosc ? Skoro w mojej isntrukcji pisza ze wytrzyma 350 pelnych cykli
> rozladowania / naladowania to nie wiem... mam laptopa trzyman non stop na
> gniazdku ??

niektorzy mowia, zeby wyjac baterie.
ale np w moim compaq jest ikonka "ladowania", "sieci", "ladowanie+siec". po
naladowaniu i jak jest na sieci - to przez wiele dni nie pali sie
"ladowanie", ani "ladowani+siec" tylko "siec" -wiec wnioskuje, ze bateria
nie "opada" samoistnie i sie niedoladowywuje.

poza tym bylo niedawno, bo sam o to pytalem, wiec prosze poszukac w
archiwum, bo kilka odpowiedzi bylo