Re: Bardzo cichy zestaw-propozycja.

Autor: prezes <prezes_at_|cut-it|prezes.odyniec.net>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 20:44:59 MET DST

GB będą napewno głośne !

> za 800 zł cichego zasilacza nie da rady kupić

A guzik prawda.
Jakis czas temu bylem pod Stodola na gieldzie (Wawa) i koles polecal mi
polpasywny zasilacz klasy podobno Tagana (cena z tego co pamietam nie
przekraczala 500). Cudo toto dziala tak, ze do pewnego poboru mocy
wentylator sie nie wlacza, czyli np. w nocy jak sciagasz pliki albo nie
dziala za duzo urzadzen w kompie - wtedy masz calkiem bezglosny, jak
dziala powyzej dajmy na to 60% mocy (nie pamietam specyfikacji wiec nie
wiem ile dokladnie to bylo) to wlacza sie dosyc cichy wentylator
(glosnosc tez podobno mniej wiecej Tagan kolo 400W). Z innej beczki -
kumpel wlasnie tez chcial miec cos cichego i kupil dwa Tagany do dwoch
kompow, nie narzeka, a i ja slyszalem wieeeelka roznice miedzy jego
poprzednim a taganem wlasnie.

Obudowe kupuj bez zasilacza, jakis Modecom to pewnie kolo 150 zeta jesli
nie szukasz modelu ze znaczkiem mercedesa na przedzie badz milionem
niebieskich diod.

Jakby co mam gdzies chyba namiary na sklep, moge poszukac jak Cie to
zainteresuje.

Pozdro.