Re: Maxtor 250 SATA 16Mb - znikajcy

Autor: CeZ_139 <Nuniez__79_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 20:18:36 MET DST

> Witam ja powiem krótko. Dyski w SATa działąjące w trybie IDE mogą być
> widziane jako 137GB. Przełącz prace kontrolera w biosie jako RAID (SCSI)
> zależy od biosu a nie IDE. Wtedy ci zobaczy 250GB
> Miałęm ten sam problem. Sprzęt mam jż leciwy ale wszystko chodzi.
> Co do znikających dysków sata miałem kiedyś ten problem, ale pomógł update
> firmware SATA-RAID

tylko ze w biosie wszystko jest ustawione na raid;]..

a ten dysk nie znika.. po prostu niby jest a jednak go nie ma .. bo w
menedzeze jest widoczny ale jako partycje juz nie ,wiec jak by go nie bylo..

problem jest z instalacja systemu.. po zgraniu plikow systemowych wywala
blad ze nie ma zadnego dysku logicznego podlaczonego;]