Maxtor 250 SATA 16Mb - znikajcy

Autor: radujew <jr72_at_o2.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 17:56:51 MET DST

Witajcie
Mam problem z dyskami maxtora.... od czasu kiedy je kupilem lubily
sobie od czasu do czasu zniknac bez powodu z systemu
Wzialempod lupe plyte glówna.skad inad znamienita/ Asus P5LD2
- odeslalem do serwisu bo nie wierzylem ze powodem moga byc dyski,
szybciej kontroler
Teraz mam Gigabyte,i dzis rano ztruchlalem, wchodze dopokoju a mam ten
sam objaw, dioda od dysku swieci caly czas a w oknie moj komputer brak
jednej z moich 250'tek !!!
Co sie dzieje, czy slyszeliscie o jakiejsc trefnej partii tych
maxtorów?
Mam takie jeszcze dwa w innych kompach idzialaja wysmienicie.
Teraz nie wiem co robic, bo sa mi cholernie potrzebne /montaz video/ a
jest niemal pewne ze wlasnie one sa przyczyna moich problemow.
Co radzicie ?
Jacek
p.s
czasem zaluje ze nie kupilem tradycyjnych ATA bo Sratatata przestaje mi
sie podobac ...