Problem z plyta Asus P5GD1-VM

Autor: Fuzzy <fuzzy__at_poczta.onet.pl.NOSPAM>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 16:52:37 MET DST

Witam,

posiadam plyte glowna Asus P5GD1-VM i mam z nia (?) dziwny problem. Po
wystartowaniu np. Hiren's Boot CD, Ultimate Boot CD (PC-DOS?) nie moge
zainstalowac sterownikow do napedu CD (a raczej nagrywarki DVD Benq
1650). Naped sam w sobie dziala znakomicie, chociazby dlatego, ze
startuje z niego boot-CD i dziala pod winda oraz OS X. Problem ten nie
wystepowal na mojej poprzedniej plycie glownej z ta sama nagrywarka. Czy
ktos spotkal sie z podobnym problemem?

--
Pozdrawiam,
  Marcin