Re: Matryca laptopa gasnie i nie jest to dobra wiadomosc

Autor: semp <semp_at_REMOVE_THIS_semp.prv.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 15:06:56 MET DST

In article <ebs83g$23p$1@inews.gazeta.pl>, kilu@psxextreme.pl says...
> Inwerter. :) W tej sytuacji przyczyną może być zwykły zimny lut albo
> zaśniedziałe styki. Jak go uleczyć? Rozebrać "klapę" laptopa, przeczyścić
> styki przy inwerterze (wąska płytka ze sporą ilością dużych elementów),

Tego inwertera mam szukac w "klapie"? Nawet nie moge znalezc sposobu na
rozebranie tej pokrywy. :) Znalazlem fajny przewodnik krok po kroku jak
rozebrac mojego laptopa ale niewiele mi to dalo:
http://www.irisvista.com/tech/laptops/Toshiba1800/satellite1800_1.htm
Jesli to mozliwe, prosiblym o bardziej szczegolowe wskazowki.
Do plusow dzisiejszego dnia moge na pewno zaliczyc na pewno to, ze
przy okazji przeczyscilem sobie klawiature. ;)
pozdr
k.