Re: chlodzenie woda - jak i za ile?

Autor: tttttt <tszz_at_poczta.fm>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 12:55:32 MET DST

news://news.aster.pl wrote:
> hej
> przymierzam sie do maksymalnego wyciszenia kompa. czy warto wchodzic w
> chlodzenie woda by zminimalizowac halas? jesli tak, z jaka kwota
> trzeba sie liczyc i czy jest to warte swieczki?

mam obudowe modecom step 107, w srodku maty spire, z przodu wentyl 92mm
Papst (o dziwo nie taki cichy), z boku 120mm (thermaltake) wiejacy dokladnie
na okolice procka, na procku 80mm arctic cooling - regulacja termiczna,
120mm w zasilce (tez thermaltake), wszystko skrecone na 5v, ustawione min.
obroty, z odleglosci ~1m komp jest nieslyszalny! najglosniejszy element to
dysk twardy.. temp na procku obecnie 30 stopni C, w budzie 24 stopnie C.
W upaly dajmy -+10 na proc i -+5 buda to i tak lajt.
Cisza jest, przewiew jest, dobrze przemyslana wentylacja moze byc cicha i
wydajna mniejszym kosztem niz WODA.

--
/tttttt
/abitnf7sl+2x512twinmos cl2,5/