Re: Kingston Data Traveller II i windows 98

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 10:06:05 MET DST

V-Tec napisał(a):

> Instalowałeś np. to
> http://www.kingston.com/support/downloads/usbdatatrav/DT2PW98.EXE ? Ja
> mam podobną pamięć (Data Traveller I) i zadziałała dopiero po
> zainstalowaniu odpowiednich sterowników pod Win98.
>

> W.

Dokładnie. Najpierw zainstaluj sterownik Kingstona. Windows 98 w
odróżnieniu do XP nie ma wbudowanego uniwersalnego sterownika pamięci
masowej i potrzebuje sterownika dla każdego urządzenia USB, które do
niego podłączasz. Zainstaluj najpierw sterownik do tego Kingstona, żeby
go system wykrył a dopiero potem sobie instaluj to oprogramowanie do
szyfrowania "secure traveler". Sterownik wybierz sobie stąd:
http://www.kingston.com/support/downloads/usbdatatrav/default.asp
Piękne obrazki nie pozwolą Ci się pomylić.

--
Slaw