Re: Neostrada i stary komputer

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 09:02:31 MET DST

MadMan napisał(a):

> Miałem oba, nie widzę znaczących różnic. Teraz mam Thomsona i tak jakby
> rzadziej rozłączało i chyba nieco mniej się grzeje, ale to rozłączanie
> mogło być spowodowane czym innym niż modem.

Nie wiem, ja mam Sagema i rozłącza się naprawdę rzadko, a poza tym
zwykle wygląda to przecież tak, jakby wyłączył się ADSL na centrali na
chwilę. Na analogowym modemie telefonicznym (sześć lat mojego życia...
:P) też zrywało połączenia i jakoś nie przyszłoby mi do głowy winić o to
modem... Poza tym co za problem ustawić sobie automatyczne łączenie w
ustawieniach połączenia? To, że nie będzie Internetu przez piętnaście
sekund... Znajomi mają radiówki i nieraz taka przerwa trwa znacznie
dłużej, nie wspominając o tym, że potrafi się pojawiać co chwilę. :)

# /George Orwell - Rok 1984/