Re: DDR 400 zamiast DDR 333 ?

Autor: Artur B. <fdsafdsa_at_fdsafds.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 22:20:56 MET DST

"Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> wrote in message
news:hfbg83taaxc0$.15zrad4fnmd1o$.dlg@40tude.net...
> Artur B. napisał(a):

> By daleko nie szukać. Mój Acer Aspire 5021 z Turionem pracuje z dwoma
> kośćmi pamięci, czyli 1 GB DDR 400 i 256 MB DDR 333

hmm.. to jest mysl ;-).
Chcialem opchnac te dwie kosci 256 ktore mi zostana po upgrade, ale
rzeczywiscie lepiej jedna zaladowac. W koncu lepiej miec 1280 MB niz tylko
1024.

A jeszcze co do taktowania tych pamieci: jak sie wlozy szybsza i wolniejsza
to z jaka one pracuja czestotliwscia ??? Z ta mniejsza, czy kazda ze swoja
???
Swoja droga ta czestotliwosc jest ustalana automatycznie (w zaleznosci od
wlozonej kosci) ? Bo w BIOS'ie nie mam niczego do jej ustawiania.