Re: Gwarancja na dysk

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 21:21:56 MET DST

Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> samsung odpada - nie ufam tej firmie i koniec.
> WD mogłby byc, ale co to znaczy ze sa czułe na te dwa aspekty?

            Twoj wybor. Jest spora szansa ze wspolnie powspominamy dane, ktore
odlecialy do krainy wiecznego spinu z takiego WDka, bo zarowno wentylowanie
kosza z dyskiem, jak i stabilnosc napiec w wiekszosci domowych pecetow
pozostawia WIELE do zyczenia.
            Jeszcze kilka lat temu dysku samsunga nie dotykalbym nawet kijem,
a teraz od 2 lat jestem BARDZO zadowolony z jego dysku i jesli w kolejnej
rodzinie czegos strasznie nie sknoci [a przez wymieniajace sie z czasem
rodziny jakos to sie udalo] to nastepny tez bedzie samsung: szybkie,
chlodne i ciche [trzeba tylko patrzec na silnik. Temperatura nawet w czasie
upalow o 10 do kilkunastu stopni nizsza niz Seagate obok [teraz samsung 30
stopni, barracuda 40].

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl