laptop - problem z wyswietlaczem

Autor: Kocur57 <kocur57_at_WYWAL_TO.go2.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 19:56:49 MET DST

witam
laptop sony vaio model pcg-k215b
od jakiegos czasu zdaza mi sie ze gasnie mi ekran, komp chodzi normalnie ale
ekran wyglada jak wylaczony, jak sie dobrze przyjrzec to widac kontury na
ekranie. wszystko wraca do normy po restarcie kompa. dzieje sie tak tez
kiedy ruszam ekranem (zmieniam jego polozenie) - ekran miga i czasem gasnie.
z tego co znam technologie lcd to cos sie dzieje z podswietlaniem matrycy.
podpowiedzcie mi prosze co konkretnie moglo sie popsuc i jak mozna to
naprawic - ewentualnie ile moga kosztowac czesci badz naprawa w serwisie.

pozdrawiam
i z gory dzieki