Theter550 + x1800 VIVO

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 18:53:44 MET DST

Od dłuższego czasu jestem posiadaczem tunera Theater550. Ostatnio nabyłem
kartę x1800 GTO His-a z VIVO. To vivo zdecydowanie nie jest mi potrzebne,
ale akurat ta karta miała gwarancję modowania do XT. Niestety występuje
jakiś konflikt z tunerem. Sterownik od karty TV twierdzi, że "wystąpił
z nim problem". Na stronach ati nie znalazłem żadnego rozwiązania. Zamiana
slotów nic nie pomogła. Wszystko wskazuje, że system nie może sobie
poradzić z dwoma urządzeniami wejściowymi wideo. Chodzi mi po głowie
podmiana biosu na x1800 na wersję bez vivo. Jak sądzicie - pomoże? Może
jakieś inne
pomysły?