Re: Gwarancja na dysk

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 18:37:08 MET DST
Message-ID: <mi91e2dm1nbpsnfh9i7kb79dj0cd1m8njh@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Mon, 14 Aug 2006 18:02:20 +0200, "Zbynek Ltd."
<sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

>Witam
>
>rs napisał(a) :
>
>> wtedy gwarancja na dyski z WD
>> byla 3 lata. po jakims poltora roku pare dyskow padlo i ku mojemu
>> zdziwieniu okazalo sie, ze cala ta partia dyskow miala gwarancje tylko
>> na rok i nie podlegaja juz wymianie, ani nawet dokupieniu gwarancji.
>
>Ze 3, 4 lata temu producenci utworzyli kartel, zmówili się i
>zmniejszyli gwarancję do roku. Tłumaczyli to oficjalnie, że nie
>jest potrzebna gwarancja na dłuższy czas, ponieważ dyski się i
>tak nie psują. Normalnie płetwy opadają po takiej argumentacji.

hehehe. to moze od razu, gwarancja jest zupelnie zbedna bo sprzet sie
nie psuje, wiec po co gwarancja? logiczne, nie?
na razie tylko jakby wacom cos takiego wprowadzil, to bym mu uwierzyl.
<rs>
Received on Mon Aug 14 18:40:15 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 14 Aug 2006 - 18:51:13 MET DST