Re: Gwarancja na dysk

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 17:56:33 MET DST

On Mon, 14 Aug 2006 17:40:16 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>O Samsungu to chyba dawniej. A Maxtory nie są takie złe,
>tylko są jeszcze bardziej delikatne od WD chyba. U mnie
>kilka Maxtorów działa bez najmniejszych problemów, ale
>jednego "ugotowanego" w słabo wentylowanej obudowie też
>już widziałem.

z tego co doswiadczylem, to WD sa nieprawdopodobnie wrazliwe na
niestabilnosc napiecia.odrobine za slaby zasilacz potrafi skutecznie
zalatwic nowy dysk. maxtory pod tym wzgledem moga wytrzymac znacznie
wiecej.
mechanicznie nie udalo mi sie jeszcze zalatwic ani fujitsu, ani WD ani
maxtora (nie to, zebym sie specjalnie staral), a takie dyski nosze ze
soba w plecaku. <rs>