wejscie D-SUB do monitora

Autor: coolscan.pl <coolscanUSUNTO_at_op.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 16:03:11 MET DST

Witam,

Moze ktos bedzie wiedzial jaka impedancje ustawic na wejsciu do monitora.
Mam do wyboru 75 ohmow lub >1 kiloohm. Cos mi sie wydaje, ze powinno byc 75
ohmow (w instrukcji do monitora takie ustawienie jest zalecane dla ukladow
TTL).

Sygnal przechodzi przez kolejne etapy:

1. MiniMac z jakas karta ATI (9xxx) ->
2. Wyjscie cyfrowe z MiniMaca ->
3. Applowska przejsciowka z DVI na BNC (PC-towy 15tka) ->
4. Kabel z BNC wchodzacy do monitora 5 wejsciami (RGB, synchr pion i
poziom) ->

Wizualnie oba ustawienia (75 ohm i 1 kohm) daja identyczny obraz (tak po 5
minutowym przyjrzeniu sie), tylko, czy moze ma to znaczenie dla ukladow w
monitorze...?

dziekuje i pozdrawiam sredecznie
Maciek