Re: Reorganizacja pl.comp.pecet

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 15:21:56 MET DST

Dnia 14.8.2006, Remek napisał(a):

> Chyba większość użytkowników komputera zaczynała
> od produktów M$ i przyzwyczaiła się do nich.
> Dawniej nie było takiego wyboru jak obecnie.
> Poza tym w większości firm nie wolno instalować
> programów nie zakupionych przez firmę. Więc jak
> ktoś ma w pracy Windows, IE i OE i nauczył się ich
> obsługi, to i w domu będzie ich używał. To się tak
> szybko nie zmnieni.

Jest w tym dużo racji, ale na szczęście nie ma przymusu co do tego czego
się używa w domu. Jeśli ktoś lubi się męczyć z OE także w domu to... jego
wybór, ale dla mnie to żaden argument w dyskusji na temat niewygody
czytania np. p.c.pecet bo IMHO można go czytać i to bardzo wygodnie.
Ponadto można znaleźć tani i dobry soft także dla firm - pomijam już to,
że w pracy pracownik ma pracować nie zajmować się Usenetem (no chyba, że
jego praca na tym polega ;D).

--