przygody nagrywarki

Autor: <oj_zosiu_zosiu_at_op.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 14:11:10 MET DST

witajcie!

może podpowiecie mi co zrobić ze sprzetem? może któryś z kochanych kolegów
pomoże?

laptop acer, nagrywarka toshiba dvd, +, -, rw itd, modelu dokładnie jeszcze
nie sprawdziłam a le to właśnie z nią mam problem.

ostatnio dostałam kilka płytek pirackich z azji z filmami dvd. u moich
różnych znajomych wszystkie chodzą bez problemów w kompach i odtwarzaczach
dvd a u mnie nie. niektórych napęd w ogóle nie widzi, na części mam
komunikat o błędach, kilka mogę skopiować ale częściowo (potem są błędy).
oczywiście mam wszelki soft do regionów, zabezpieczeń, anydvd, dvd decrypter
i inne bajery i nic.

druga rzecz - ostatnio nagrałam płytkę dvd na nośniki verbatima, tdk i
jeszcze jakiś, testowałam +R i -R. jej obraz chodzi idealnie ale nagrane na
płytę czasem chodzi, czasem nie, czasem wczytuje normalnie a czasem dłużej,
czasem wcale, z kolei obraz zrobiony z takiej "jąkającej się" płyty chodzi
idealnie ale sama płyta nie.

co sądzicie? wiem, że może chodzić o płyty - dlatego próbowałam na
przeróżnych, napęd już czyściłam. a może by tak firmware do napędu dać nowy?

co sądzicie?
zosia