hdd Toshiba 2,5"

Autor: yoshi <yoshibz_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 12:29:04 MET DST

Byłem szczesliwym posiadaczem dysku MK6022GAX 2,5" do czasu az pewnego
wieczora przez roztargnienie na swoim notebooku zostawiłem właczony
telefon komórkowy ... dwa dni pozył dysk po tej akcji ciagle zmieniajac
dzwiek pracy. Wyciagnałem go i włozyłem zapasowy ale szkoda mi bardzo
tych 60 GB ... tymbardziej ze teraz mama 4 GB pozyczone od qumpla i 0
funduszy na nowy dysk. Szukałem oprogramowania ale z googli dowiedziałem
sie ze Toshiba jako jeden z niewielu producentów ponoć nie wypuścił
takowego zadnego softu :/
Dysk jest wykrywalny przez bios, nawet pomyslnie przechodzi test hdd w
biosie mojego compaq'a. Po uruchomieniu pracuje noramalnie ale po 4-5
min straszliwie zwalnia (transfery z i na mozna porównac do dysku fdd !!! )