Re: jaka karta dzwiekowa pci...

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 08:47:28 MET DST

> szukam taniej karty dzwiekowej pci z wyjsciem na dodatkowe gniazda
sluchawek
> i mikrofonu. teraz mam sb 16 wave, ale to isa, i najwyzszy czas cos
zmienic...

W zasadzie - cokolwiek, byle mialo jakis wzmacniacz na pokladzie.
Chodzi o sile dzwieku w sluchawkach.

Wez cos na ukladzie Yamahy YMF 724. Sa tanie i kompatybilne ze standardem
SB
(jesli jeszcze ktos gra w DOSowe staruszki moze sie przydac)
No i daja przyzwoita jakos dzwieku.

Mozesz tez wziac SB128, jesli jestes przywiazany do marki Creative'a.
Z tym, ze jakosc dzwieku bedzie chyba gorsza od tej twojej obecnej...

Za to na pewno unikaj FM801 ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.