Re: ile uciągnie AT 200W?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 01:24:00 MET DST

"Remek" napisał:

> Nie śmiej się dziadku z czyjegoś przypadku :)

Dziadek się śmiał... ;-) do czasu aż przez przetartą podkładkę izolacyjną
tranzystora WN poszła iskra na radiator. Widowisko z cyklu światło i dźwięk
:-/

> Musiałeś trafić na wyjątkowo dobry zasilacz. Ja mam
> połowę sprzętu (w porównaniu z Twoim) i z zasilacza
> podobno 350W mam zaniżone napięcie w gałęzi 5V.

Zasilacz wygrzebany z jakiegoś starego złomu. Ale mam wrażenie, że te stare
zasilacze AT dawały rzeczywiście tyle, ile nalepka głosiła, z drugiej strony
pobór prądu w konstrukcjach AT nawet z 6-7 dyskami to ułamek tego, co biorą
współczesne procesory, że o kartach graficznych nie wspomnę. Że cały ten
interes mi się kręci, to jeszcze rozumiem, ale że startuje, to chyba tylko
dzięki sekwencyjnemu włączaniu dysków przez kontroler SCSI. Hmm, muszę kiedyś
sprawdzić jak to mam ustawione, bo na ucho nijak się nie da - wiatraki
startują od razu na pełnej prędkości.

JoteR