Re: 2 letnia Liteon CD-DVD-RW

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 22:43:48 MET DST

Keypi napisał(a):

> Nagrywarka, j/w, przestala czytac dyski CD i niektore DVD. Czyszczenie
> laserka uzdrowilo czytanie DVD, natomiast CD dalej sa "niewidoczne". Czy
> mozna jeszcze reanimowac i jak - Czy też zlomować ?

O, o tym właśnie mówiłem, kiedy wspominałem tu parę razy o awaryjności
Liteonów. Jeżeli nie uda się reanimować, to polecam BenQ :)
Ceny nagrywarek są obecnie tak niskie, że jeżeli nie masz już gwarancji
to chyba nie ma się co patyczkować.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS