PROBLEM ZE ZŁOŻENIEM KOMPA

Autor: <Arrow_at_os.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 21:36:16 MET DST

Witam wszystkich !!!!

Mam problem ze złożeniem kompa, mianowicie: mam płyte główna ASUS
CUV4X-M do tego PIII (933 MHz) 2XSdram dimm 128, grafe radeon 8500,
zasilacz 400W. Po odpaleniu nic się nie dzieje....czarny ekran.....nie
wiem co jest przyczyna....

zasilanie na plycie jest bo wiatraczki chodza
wszystkie czesci sa sprawne bo testowalem na innych kompach i dzialaja
(poza plyta oczywiscie ja nie mialem jak sprawdzic)
po wyjeciu np karty graficznej glosniczek milczy tak samo jak wyjmuje
pamieci czy procesor ZERO ODZEWU!!!!!!!!!!!!!.....(mozliwe ze nie umiem
podlaczyc glosniczka...ale wydaje mi sie ze on poprostu jest na plycie
i nic nie trzeba robic)

Plyte kupilem na allegro wiec prosze o pomoc bo nie wiem czy ja cos zle
robie czy poprostu musze reklamowac plyte

bede wdzieczny jak ktos podzieli sie swoja wiedza DZIEKI