kontroler FireWire+Adobe Premiere Pro + p³yta Gigabyte 8I945P-G-RH,

Autor: Jacek R <jr72_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 18:50:41 MET DST

Witajcie
Mam p³ytê g³ Gigabyte 8I945P-G-RH, Nowiutka, wymieniona na dniach....
Pod³±czam kontroler FireWire NEC'a instaluje Adobe Premiere Pro 1.5
i .... klops
APPro ³aduje siê do momentu kiedy pojawia siê okienko wyboru projektu po
czym restartuje mi kompa na ostro ! bez ¿adnych ostrzezen.
Znam ten kontroler bo uzywalem go z 4 p³ytami, znam tez program i na
wszystkich innych moich konfigach dzialal bez zarzutu,mam te¿ inny
kontroler VIA i oba s± sprawne i dzia³aj± normalnie.
P³yta gl. bez kontrolera jest wzorem stabilno¶ci, po pod³±czeniu
kontrolera i próbie u¿ycia Adobika wszystko bierze szlag jasny !!!
Czy ktos z Was spotka³ siê z takim problemem?
Wczesniej uzywa³em P³yty Asusa i nie mia³em ¿adnych problemów...
Mam tez inny model Gigabyte i rowniez smiga ok.
Co jest grane z t± p³yt± g³ ?

JAcek