COMPAQ DESKPRO 575(486) - jak zainstalowac windowsa? Bootowanie z dysku...

Autor: <dayus_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 17:53:58 MET DST

Witam!
Dostałem takiego kompa do roboty, jest bez CD, tylko dysk 1GB i FDD.
Do biosa juz potrafie wejsc, sciagnalem SETUP ze strony COMPAQa,
ustawiłem partycje,zeby BIOS był na dysku twardym (wejscie via F10).

Płyta CD z WINDOWSem została skopiowana na dysk w innym komputerze,
instalacja sie rozpoczęła, problem zaczął się gdy nalezalo
zresetowac komputer.

Nie chce sie zabootować z dysku twardego, przeszukuje tylko
dyskietkę.
Jak nie ma dyskietki to wyskakuje błąd:
"Błąd We/Wy
Włoz dyskietke i nacisnij kalwisz..."