Reorganizacja pl.comp.pecet

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 14:11:00 MET DST

Dlaczego się nie pojawiają moje odpowiedzi na post Zenobiusza Zimnego z
godz. 8:25?

Zacytuję tutaj to co tam wysyłałem juz dwukrotnie:

Zenobiusz Zimny napisał(a):
> Overclocking to wszelkiego rodzaju upiększacze, radiatory, wentylatory,
> pasty, bajery, jak i pytania o podkręcanie.

Overclocking to _tylko_ i wyłącznie podkręcanie. Cała reszta jaką
wymieniłeś w tym zdaniu to modding i chłodzenie.

> 2. W miejsce peceta należy powołać hierarchię pl.comp.sprzet.*.
> Proponuję utworzenie następujących grup tematycznych (nazwy będą
> niewątpliwie przedmiotem dyskusji, tak samo jak ich zawartość
> tematyczna):

Wg mnie totalnie chybiony pomysł. Osobiście bym co najwyżej zmienił
nazwę grupy na coś co jednoznacznie podkreśli sprzętowy jej charakter.
Podział na tyle grup ściśle tematycznych to IMHO bezsens. Ruch na
większości z nich będzie zerowy, samo sprawdzanie każdej po kolei będzie
niewygodne. Co do nazwy, mogła by być zaproponowana przez Ciebie
pl.comp.sprzet. Oczywiście jako konkretna grupa, nie hierarchia.

Podsumowując, jestem zdecydowanie przeciwny podziałowi pl.comp.pecet na
małe grupy, a jednocześnie popieram pomysł zmiany nazwy tejże grupy (i
pozostawienie jej w obecnej postaci).

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: