Re: podłączenie laptopa

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 12:06:30 MET DST

Lukas napisał(a):

> Czy jest wogóle możłiwe podłączenie laptopa do zasilania zapalniczki w
> samochodzie? Jeśłi tak to gdzie taki kabel można dostać? Sorki ale jestem
> laikiem w tych sprawach. Dzięki za pomoc.

Osobiście uważam, że o wiele lepszym i tańszym pomysłem jest kupno
niewielkiej przetwornicy samochodowej. Ma to mniej więcej taki sam rozmiar
jak ładowarka samochodowa, a jest bezpieczniejsze, bo ewentualne śmieci,
które wytworzy skoryguje normalny zasilacz laptopa.

Na Allegro tych przetwornic od groma. Dodatkowo podłączysz do tej
zapalniczki inne urządzenia (czajnika nie polecam :) - normalne ceny są tak
do około 300W).

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
GG: 2904275