Jaką drukarke laserowa wybrać?

Autor: ADAM <simpol_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 11:02:42 MET DST

Witam

Aktulanie potrzebuję zakupic drukarke laserowa cz-b ale nie bardzo wiem na
jaka sie zdecydować. Cena tak do ok 500zł. Wstepnie zainteresowałem sie
modelem HP 1020 , ew jakaś drukarka uzywana za Allegro np HP 2100 czy
2500. Zalezy mi na dobrej rozdzielczości (1200dpi) ale przede wszystkim
na dobrym pokryciu tonerem tak aby wydruki na kalce czy foli mozna było
uzywac jako klisze do naswietlania (obwody drukowane metoda fotochemiczna).
Prosiłbym o wszelkie informacje
które pomoga mi w doborze drukarki.

Pozdrawiam
Adam